Związek idealny

Dziś takie przemyślenia mnie naszły, jaki to jest związek idealny?

Pewnie da każdego powinien on wyglądać inaczej, bo przecież każdy z nas ma inne potrzeby.

A co w sytuacji kiedy w związku dwie osoby mają zupełnie odmienne wyobrażenie na temat związku idealnego?

Czy da się to jakoś pogodzić?

Ja jestem kobietą romantyczną, chciałabym kolacje przy świecach, spacery brzegiem morza, wspólne patrzenie w gwiazdy itd. Ale niestety takie rzeczy tylko w filmach.

Życie wygląda zupełnie inaczej. A może tylko moje życie jest takie?

Może są związki właśnie takie pełne romantyzmu? Gdzie mężczyzna bez powodu przynosi kwiaty, nawet takie zerwane na łące, otacza miłością i troską swoją kobietę?

Czy może po prostu ja mam takiego cholernego pecha i jeszcze nikt taki nie trafił się na mojej drodze? A ten egzemplarz, który jest po prostu nadaje się do wymiany.

A jakie są Wasze doświadczenia?


Komentarze

  1. Zatem jestem druga, żadnego romantyzmu, żadnych czułości....szaro buro.....ale bezpiecznie. Nie wiem na jak długo mi to wystarczy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jeśli Ci z tym dobrze to ok, a jeśli jeszcze masz kogoś przy boku kto jest podobny to już całkiem ok. My się bardzo różnimy i mi ostatnio coraz bardziej te różnice przeszkadzają :( a to chyba nie wróży zbyt dobrze :(

      Usuń
  2. ... spacery brzegiem morza, wspólne patrzenie w gwiazdy itd ... - kobieto jesteś idealna
    u mnie w związku było chyba właśnie odwrotnie, tak to już się układa,
    a może nie było odwrotnie? może ja po prostu byłem ślepy, nie dostrzegałem czegoś?
    myślę, że związków idealnych nie ma, ale jeżeli już coś ma być to lepiej żeby obie strony lubiły ... spacery brzegiem morza, wspólne patrzenie w gwiazdy itd ... - ale to oczywiste raczej, choć niby mówią, że przeciwieństwa ...

    cieszę się, że miałaś udany urlop, no iiii namiot - szacun

    a ta książka to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee daleko mi do ideału :)

      Uwielbiam wypady pod namiot, może dlatego bo nigdy nie miałam wakacji all inclusive

      A książka napisana jest przez moją znajomą. Na razie jeszcze przed wydaniem. Niestety póki co ma być wydana w Stanach a nie w PL. Chociaż uważam że powinna być tu wydana bo Ameryka to inne realia, inna historia.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagramowe początki

Powrót do rzeczywistości

Dalej tkwię w tym wszystkim