I po weekendzie

Weekend upłynął w sumie dobrze.

Jak wiecie uwielbiam muzykę a czas wakacji to dla mnie idealny okres ze względu na dużą ilość koncertów.

I tak w sobotę miałam okazję być na rewelacyjnym koncercie Kasi Kowalskiej. Pomimo tych wielu lat kiedy jest na scenie, zachowuje się tak jak i 25 lat temu. Skromna, nie gwiazdorzy, po prostu normalna dziewczyna. Wielki szacun :)

Niedziela upłynęła trochę leniwie, aczkolwiek zakończyła się wizytą w kinie.
Po raz drugi byłam na filmie "Mamma Mia". Mam abonament na kino więc mogę chodzić tak często jak tylko chcę.

Szkoda tylko, że do tego kina zazwyczaj chodzę sama, bo mój małż nie lubi. Chociaż chyba nie lubi niczego co mógłby robić w moim towarzystwie.

Nawet nie wiecie jakie to przykre kiedy siedząc na komedii romantycznej wokół same pary, a ja sama. No tak bo filmy romantyczne też lubię, może to zgubne dla mnie bo życie nie wygląda jak film romantyczny, a jak się tak naoglądam to też bym tak chciała. Ech no cóż chyba powinnam się pogodzić, że nie istnieją raczej tacy mężczyźni jak w tych filmach, a może ja póki co takiego jeszcze na swej drodze nie spotkałam.

Prócz kina, muzyki lubię podróżować i zwiedzać. Jest tyle miejsc, które chętnie bym zobaczyła chociażby naszą Warszawę, byłam kiedyś dawno temu, tak dawno że ledwo to pamiętam.
No ale jak zwiedzać tak samemu? No tak bo mój mąż zwiedzania też nie lubi, wszak w tych wszystkich miejscach, które chciałabym odwiedzić wg niego nic nie ma ciekawego.

Przydałby się ktoś kto lubi jak ja wypad na weekend, żeby pozwiedzać :(



Komentarze

  1. podobne odczucia miałam na koncercie Małgorzaty Ostrowskiej, ta sama energia co lata temu.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze nie miałam okazji być na koncercie Małgosi, ale poluję i czekam aż może kiedyś będzie w okolicy :)

      Usuń
  2. Dlatego ja chodzę do kina na filmy fantastyczne :)

    Przyjeżdżaj, pokażę, oprowadzę, pozwiedzasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie miłe zaproszenie :) dziękuję być może kiedyś skorzystam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagramowe początki

Powrót do rzeczywistości

Dalej tkwię w tym wszystkim