Powrót

Dawno mnie tu nie było, nawet bardzo dawno. żyję w jakimś szalonym pędzie, nie mając czasu na nic.

chociaż może to nie do końca prawda, bo przecież każdego dnia mam minuty, które spędzam np. na facebooku czy instagramie. A ten czas przecież mogłabym jakoś inaczej wykorzystać. Zdarzają mi się drzemki w ciągu dnia, które gdybym wyeliminowała dałyby znów jakąś część godziny by ją inaczej spędzić. Hmmm, ale czy o to chodzi w życiu? By tylko pędzić, gdzieś nie wiadomo gdzie, nie wiadomo za czym?

Czas świąt był dla mnie dość trudny zważywszy na to, że zabrakło dwóch bardzo bliskich mi osób. Starałam się nie myśleć, być zajętą cały czas czymś by tylko nie uciekać myślami w niebezpieczne tereny.

Było ciężko. Święta jakoś minęły, nie do końca tak jak bym chciała.

Zbliża się Nowy Rok, może by tak podsumować trochę ten, który własnie się kończy?

Ale czy jest co podsumowywać? Tyle wylanych łez, tyle smutnych dni. Ciężkich dni. Takie dni jeszcze nadal się zdarzają, choć już rzadziej.

Jednak sytuacje, które miały miejsce się wydarzyły, nic nie poradzę, czasu nie cofnę, nie zatrzymam. Nie zmienię biegu wydarzeń. Tak miało być a ja powinnam dalej żyć.

Zawodowo ten rok był udany, poznałam wiele osób, które pomogły wspiąć mi się wyżej. Kilka z tych osób jest mi bliskich i razem się wspieramy i sobie pomagamy.

A jaki będzie rok 2019? Tego nie wie nikt. Wiem, że chciałabym nadal pracować nad sobą, rozwijać się, chciałabym zmienić parę rzeczy w moim życiu ale to nie będzie łatwe.

Trzymajcie więc kciuki by się udało.

A jak u Was? Macie już jakieś podsumowania, plany na nowy rok?

Zostawiam Wam piosenkę, która towarzyszy mi przez ostatnie dni, a to za sprawą filmu "Narodziny gwiazdy". Jeśli macie okazję zobaczyć to gorąco polecam. Zresztą cały soundtrack warty jest uwagi, więc posłuchajcie w wolnej chwili.

A tymczasem zostawiam was z piosenką, pewnie jeszcze wpadnę przed Nowym Rokiem :)




Komentarze

  1. Przyszły rok będzie taki jaki będziemy chcieli, a jeśli czasem coś nam zmieni w naszym niby poukładanym życiu....cóż, takie właśnie bywa życie, nieprzewidywalne....
    Spełnienia marzeń....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, życzę Tobie by Twój rok był właśnie taki jak będziesz chciała :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagramowe początki

Powrót do rzeczywistości

Dalej tkwię w tym wszystkim